Les restriccions de pas de camions desvien a l'AP-7 el 90% dels tràilers que abans circulaven per l'N-II

Figueres (ACN).- Les restriccions de pas de camions per l'N-II han aconseguit desviar per l'AP-7 el 90% dels tràilers que abans feien servir la nacional. A punt de complir-se el primer aniversari de la mesura, el volum de camions que han deixat de circular per l'N-II ja supera el 1.100.000. Generalitat i Abertis han anunciat que al maig, quan les parts renovin el conveni, es corregiran els greuges que patien camioners que feien recorreguts interns -sobretot, els autònoms- que veien com no se'ls aplicava el 50% de bonificació. El director general d'Abertis, Josep Lluís Giménez, assegura que de retruc es comença a capgirar el descens de trànsit que arrossegava l'AP-7 amb la crisi. Ara hi passen un 60% més de camions.
Les restriccions de pas de camions desvien a l'AP-7 el 90% dels tràilers que abans circulaven per l'N-II

Les restriccions de pas de camions desvien a l'AP-7 el 90% dels tràilers que abans circulaven per l'N-II

Figueres (ACN).- Les restriccions de pas de camions per l'N-II han aconseguit desviar per l'AP-7 el 90% dels tràilers que abans feien servir la nacional. A punt de complir-se el primer aniversari de la mesura, el volum de camions que han deixat de circular per l'N-II ja supera el 1.100.000. Generalitat i Abertis han anunciat que al maig, quan les parts renovin el conveni, es corregiran els greuges que patien camioners que feien recorreguts interns -sobretot, els autònoms- que veien com no se'ls aplicava el 50% de bonificació. El director general d'Abertis, Josep Lluís Giménez, assegura que de retruc es comença a capgirar el descens de trànsit que arrossegava l'AP-7 amb la crisi. Ara hi passen un 60% més de camions.