Les obres de la línia 9 comencen el tram de la Fira a l'aeroport del Prat

La tuneladora que ha de fer el tram de la línia 9 entre la Fira i l'aeroroport del Prat ja ha començat a treballar. Es tracta d'una màquina de 9 metres i mig de diàmetre que ha de foradar el subsòl del delta del Llobregat. La tuneladora farà el tram entre les estacions de Fira i Parc Logístic. Aquí es desmuntarà a l'octubre per permetre la remodelació urbanística de la zona i continuarà treballant a l'estació de Mas Blau, al Prat, fins a enllaçar de nou amb la de Parc Logístic. Mentrestant, a l'altre extrem, encara hi ha una tuneladora aturada entre les estacions de Bon Pastor i 11 de Setembre, a 35 metres de profunditat .
Les obres de la línia 9 comencen el tram de la Fira a l'aeroport del Prat
Barcelona

Les obres de la línia 9 comencen el tram de la Fira a l'aeroport del Prat

La tuneladora que ha de fer el tram de la línia 9 entre la Fira i l'aeroroport del Prat ja ha començat a treballar. Es tracta d'una màquina de 9 metres i mig de diàmetre que ha de foradar el subsòl del delta del Llobregat. La tuneladora farà el tram entre les estacions de Fira i Parc Logístic. Aquí es desmuntarà a l'octubre per permetre la remodelació urbanística de la zona i continuarà treballant a l'estació de Mas Blau, al Prat, fins a enllaçar de nou amb la de Parc Logístic. Mentrestant, a l'altre extrem, encara hi ha una tuneladora aturada entre les estacions de Bon Pastor i 11 de Setembre, a 35 metres de profunditat .
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
S'està a l'espera de la modificació del traçat per salvar els fonaments d'un edifici, més profunds del que s'esperava. Es preveu que a finals d'agost es pugui posar en marxa de nou. Per evitar retards, s'han avançat les obres de les estacions i de la llosa que ha de separar els dos trens superposats.

VÍDEOS RELACIONATS