Les línies d'autobús H4, V11 i V13 comencen a funcionar a Barcelona

Es tracta de les línies que connecten el Bon Pastor i la Zona Universitària; la Bonanova amb el World Trade Center, i l'avinguda del Tibidabo amb les Drassanes
Les línies d'autobús H4, V11 i V13 comencen a funcionar a Barcelona
Barcelona

Les línies d'autobús H4, V11 i V13 comencen a funcionar a Barcelona

Es tracta de les línies que connecten el Bon Pastor i la Zona Universitària; la Bonanova amb el World Trade Center, i l'avinguda del Tibidabo amb les Drassanes
Redacció Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

Barcelona compta des d'aquest dilluns amb tres noves línies d'autobús de la xarxa ortogonal, amb més freqüència i velocitat que les convencionals. Seran una d'horitzontal i dues de verticals: l'H4, del Bon Pastor a Zona Universitària; la V11, de la Bonanova al World Trade Center, i la V13, de l'avinguda del Tibidabo fins a les Drassanes.

A les dues línies verticals no s'han registrat incidències, però a l'H4 hi ha hagut retards que en alguns casos han superat els 20 minuts, tal com han denunciat diversos usuaris a Twitter. TMB ha justificat la situació per la congestió de trànsit creada a la zona de la Vall d'Hebron durant l'hora punta del matí i ha argumentat que "calen uns dies" perquè els vehicles privats i els autobusos s'acostumin als canvis viaris que s'han fet per posar en marxa l'H4.

D'aquesta manera, s'arriba a les 16 línies en funcionament, del total de les 28 que formen part d'aquest projecte. Les noves línies faran que en desapareguin quatre de les convencionals: així, deixaran de circular els autobusos 73, 58, 64 i 14, i les línies 22, 60 i 92 modificaran el recorregut.

Ara s'obrirà un nou procés participatiu per acabar de definir les dotze línies que falten.

ÀUDIOS RELACIONATS