Les infraestructures ferroviàries s'enduen un 70% de la inversió estatal de 417 MEUR al Camp i l'Ebre pel 2015

Tarragona (ACN).- La inversió en infraestructures ferroviàries per finalitzar el tram entre Vandellòs i Tarragona, així com l'adaptació del Corredor Mediterrani a l'ample de via internacional, s'enduran, a la pràctica, més d'un 70% de les inversions previstes pels pressupostos generals de l'Estat al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre. Concretament, seran uns 304 -prop d'un 72%- dels 417,01 milions d'euros que els comptes presentats pel govern espanyol destinen al territori. L'aposta de Madrid d'abocar recursos per complir els deures ferroviaris pendents tornarà a deixar de banda infraestructures viàries estancades com l'A-7, mentre que els trams del Morell i la variant de Valls de l'A-27 rebran 19,7 milions.
Les infraestructures ferroviàries s'enduen un 70% de la inversió estatal de 417 MEUR al Camp i l'Ebre pel 2015

Les infraestructures ferroviàries s'enduen un 70% de la inversió estatal de 417 MEUR al Camp i l'Ebre pel 2015

Tarragona (ACN).- La inversió en infraestructures ferroviàries per finalitzar el tram entre Vandellòs i Tarragona, així com l'adaptació del Corredor Mediterrani a l'ample de via internacional, s'enduran, a la pràctica, més d'un 70% de les inversions previstes pels pressupostos generals de l'Estat al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre. Concretament, seran uns 304 -prop d'un 72%- dels 417,01 milions d'euros que els comptes presentats pel govern espanyol destinen al territori. L'aposta de Madrid d'abocar recursos per complir els deures ferroviaris pendents tornarà a deixar de banda infraestructures viàries estancades com l'A-7, mentre que els trams del Morell i la variant de Valls de l'A-27 rebran 19,7 milions.