Les exportacions permeten al Bridal Week seguir creixent malgrat la crisi

Sortir a fora per combatre la crisi. El sector de la moda nupcial ha decidit aprofundir en la seva internacionalització per plantar cara a l'actual situació econòmica. I el millor reclam per fer-ho ha estat el saló Barcelona Bridal Week, que tanca portes amb èxit de participació. Enguany s'hi han aplegat més de 200 expositors, una xifra que supera en un 7% la de l'edició anterior i que no és gaire habitual en temps de crisi. El públic ha respost a la perfecció i més de 13.000 professionals han visitat la fira, un 60% dels quals són estrangers.
Les exportacions permeten al Bridal Week seguir creixent malgrat la crisi
Barcelona

Les exportacions permeten al Bridal Week seguir creixent malgrat la crisi

Sortir a fora per combatre la crisi. El sector de la moda nupcial ha decidit aprofundir en la seva internacionalització per plantar cara a l'actual situació econòmica. I el millor reclam per fer-ho ha estat el saló Barcelona Bridal Week, que tanca portes amb èxit de participació. Enguany s'hi han aplegat més de 200 expositors, una xifra que supera en un 7% la de l'edició anterior i que no és gaire habitual en temps de crisi. El públic ha respost a la perfecció i més de 13.000 professionals han visitat la fira, un 60% dels quals són estrangers.
Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
Segons els organitzadors del saló de moda nupcial Barcelona Bridal Week, el sector està tranquil davant el moment advers del mercat gràcies a les exportacions. La fira tanca portes després d'aplegar més de 200 expositors, un 7% més que en l'any anterior.

Els dos eixos principals del certamen han estat el Saló Internacional Moda Espanya i la Passarel·la Gaudí Núvies, on s'han presentat les col·leccions de 31 dissenyadors internacionals de prestigi mundial. A les desfilades hi han assistit gairebé 11.000 persones.

El director del certamen, Àlex Flaqué, es felicita que el sector tingui mercat i estigui passant bé la crisi. A més destaca que el producte del país supera en qualitat, disseny i preu els productes d'altres països. I és que aquest és un sector estratègic. Es calcula que 10 de cada 100 dones que es casen a tot el món es posen un vestit dissenyat a l'Estat espanyol. Una xifra que es deu, en gran part, a la producció nupcial de Catalunya, ja que més de la meitat de marques nupcials que hi ha a Espanya són de casa nostra.

El saló no es vol quedar aquí i de cara a l'any que ve el Barcelona Bridal Week vol obrir el mercat als emirats àrabs i als països de l'Est. En aquesta 19a edició l'han visitat 13.000 professionals vinculats al sector, un 60% dels quals eren estrangers.

VÍDEOS RELACIONATS