Les consultes sobre els Serveis Socials són la principal demanda dels Punts d'Informació per a la Gent Gran de Manresa

Manresa.- Des de la seva posada en marxa ara fa un any els quatre Punts d'Informació per a la Gent Gran de Manresa han atès un total de 90 consultes. La majoria de les demandes fan referència a temes relacionats amb els Serveis Socials, pensions i informació sobre temps d'oci, ha apuntat la regidora de la Gent Gran de l'Ajuntament de Manresa, Mar Canet. La xarxa de Punts d'Informació està formada per la Coordinadora de Jubilats i Pensionistes, l'Associació Gent Gran, el Club de Jubilats de les Escodines i el Casal de la Gent Gran, sota la coordinació d'una oficina gestionada per Creu Roja. Els punts engegaran una campanya informativa per donar a conèixer els drets i deures de la gent gran.
Les consultes sobre els Serveis Socials són la principal demanda dels Punts d'Informació per a la Gent Gran de Manresa

Les consultes sobre els Serveis Socials són la principal demanda dels Punts d'Informació per a la Gent Gran de Manresa

Manresa.- Des de la seva posada en marxa ara fa un any els quatre Punts d'Informació per a la Gent Gran de Manresa han atès un total de 90 consultes. La majoria de les demandes fan referència a temes relacionats amb els Serveis Socials, pensions i informació sobre temps d'oci, ha apuntat la regidora de la Gent Gran de l'Ajuntament de Manresa, Mar Canet. La xarxa de Punts d'Informació està formada per la Coordinadora de Jubilats i Pensionistes, l'Associació Gent Gran, el Club de Jubilats de les Escodines i el Casal de la Gent Gran, sota la coordinació d'una oficina gestionada per Creu Roja. Els punts engegaran una campanya informativa per donar a conèixer els drets i deures de la gent gran.