Les cambres de comerç catalanes reclamen a Foment que aposti pel transport de mercaderies

ACN Lleida.-La Comissió d'Ordenació del Territori del Consell de Cambres de Catalunya reclamarà al Ministeri de Foment i a la resta de grups parlamentaris una clara aposta pel transport de mercaderies que s'ha de visualitzar mitjançant les inversions pendents d'executar tant en la xarxa viària com ferroviària catalana. La Comissió s'ha reunit aquest divendres a Lleida i, entre d'altres punts, ha estudiat l'estat de les diferents xarxes viàries però també la necessitat d'impulsar el transport ferroviari de mercaderies. Els acords que se sotmetran dilluns a la ratificació del Plenari del Consell de Cambres. El president de la Comissió, Domènec Espadaler, ha assegurat que hi ha moltes obres adjudicades que no s'estan fent per "interessos polítics" i que en canvi s'estan destinant molts més diners al transport de passatgers en alta velocitat a Galícia o Portugal enlloc d'invertir-los en el transport de mercaderies perquè "les mercaderies no voten, però les persones si".
Les cambres de comerç catalanes reclamen a Foment que aposti pel transport de mercaderies

Les cambres de comerç catalanes reclamen a Foment que aposti pel transport de mercaderies

ACN Lleida.-La Comissió d'Ordenació del Territori del Consell de Cambres de Catalunya reclamarà al Ministeri de Foment i a la resta de grups parlamentaris una clara aposta pel transport de mercaderies que s'ha de visualitzar mitjançant les inversions pendents d'executar tant en la xarxa viària com ferroviària catalana. La Comissió s'ha reunit aquest divendres a Lleida i, entre d'altres punts, ha estudiat l'estat de les diferents xarxes viàries però també la necessitat d'impulsar el transport ferroviari de mercaderies. Els acords que se sotmetran dilluns a la ratificació del Plenari del Consell de Cambres. El president de la Comissió, Domènec Espadaler, ha assegurat que hi ha moltes obres adjudicades que no s'estan fent per "interessos polítics" i que en canvi s'estan destinant molts més diners al transport de passatgers en alta velocitat a Galícia o Portugal enlloc d'invertir-los en el transport de mercaderies perquè "les mercaderies no voten, però les persones si".