Un establiment de restauració en l'edició de la Shopping Night de l'any passat.
Un establiment de restauració en l'edició de la Shopping Night de l'any passat.
Barcelona

Les botigues del passeig de Gràcia obriran el dia 30 fins a la mitjanit en la segona Shopping Night

El proper 30 de novembre es farà la segona edició de la Shopping Night al Passeig de Gràcia de Barcelona. Respecte a l'edició de l'any passat, s'ha doblat el nombre de comerços i restaurants que hi participen, fins a arribar a uns 90, que obriran les portes fins passada la mitjanit.

Actualitzat
En l'edició d'aquest any, la iniciativa s'amplia als carrers adjacents de passeig de Gràcia, des de Casp fins a Rosselló. El president de l'Associació d'Amics del Passeig de Gràcia, Lluís Sans, ha assenyalat que Barcelona rep el 40% dels turistes extracomunitaris que arriben a l'Estat i que en aquest eix comercial s'hi gasten el 24% dels diners que es gasten a Espanya. Sans considera que cal impulsar el passeig de Gràcia per posicionar-lo com el "millor lloc per comprar a Barcelona".

L'objectiu de la Shopping Night és obrir els negocis del popular carrer barceloní a tota la ciutadania, a través de festes, còctels, concerts en directe i gastronomia al carrer. En aquesta edició, l'organització buscarà la internacionalització de l'esdeveniment i també obtenir més espònsors, per poder donar continuïtat a la Shopping Night.

L'any passat, les botigues que van participar a la Shopping Night van facturar 400.000 euros, una suma que aquest any s'espera superar.

Anar al contingut