L'entrevista a Mas lidera els programes més comentats a Twitter a Espanya i #presidentMasTV3 és trending topic mundial

L'entrevista a Mas encapçala el rànquing dels programes més comentats a Twitter a Espanya i se n'han fet 12.554 piulades
L'entrevista a Mas lidera els programes més comentats a Twitter a Espanya i #presidentMasTV3 és trending topic mundial
Sant Joan Despí

L'entrevista a Mas lidera els programes més comentats a Twitter a Espanya i #presidentMasTV3 és trending topic mundial

L'entrevista a Mas encapçala el rànquing dels programes més comentats a Twitter a Espanya i se n'han fet 12.554 piulades
Redacció
El president de la Generalitat, Artur Mas, durant l'entrevista a TV3

El president de la Generalitat, Artur Mas, durant l'entrevista a TV3

L'entrevista a TV3 al president de la Generalitat, Artur Mas, ha tingut un gran ressò a les xarxes socials. El hashtag #presidentMasTV3 s'ha convertit en "trending topic" mundial, 42 minuts després de començar l'emissió. En acabar encara es mantenia en segona posició del rànquing, mentre que a Espanya s'ha mantingut en primera posició, fins i tot un cop acabada l'emissió.

En total, segons Kantar Media, s'han fet 12.554 piulades sobre l'entrevista que ha fet Mònica Terribas: 11.618 tuits s'han fet amb #presidentMasTV3 i 513 amb #presidentMasCatRàdio. Hi ha hagut 3.831 usuaris únics que han piulat sobre el programa. La mitjana ha estat de 92 piulades per minut. El minut més comentat, però, ha estat a les 23.02 hores, amb 263 piulades. Era el final de l'entrevista, quan el president Mas reiterava que l'oferta a les entitats sobiranistes d'impulsar una candidatura per al 27-S és "l'últim intent" que fa en aquest sentit. Just abans, Mas afirmava que, si la gent decideix que no vol la independència, no se sentirà un perdedor, ja que per ell perdre és no fer posssible que la gent pugui prendre una decisió i que fer-ho possible ja és guanyar.

Durant tota l'emissió, l'entrevista ha encapçalat el rànquing dels programes de televisió més comentats a Twitter a Espanya. Segons Kantar Media, ha arribat a tenir un 41,6% de "share" social; és a dir: de tots els tuits que es feien a Espanya sobre programes de televisió, fins a un 41,6% es referien a l'entrevista a Mas.

L'entrevista ha tingut una audiència única de 110.015 usuaris de Twitter i ha obtingut 2.064.531 d'impressions.

El terme més freqüent a les piulades sobre l'entrevista ha estat "unitat". També ha estat força present el hashtag #AncOmniumAmiPartitsUNITAT, que ha aparegut en un 8% dels tuits.