L'entrada d'Eroski a Caprabo permet obtenir uns resultats 'històrics' a la cadena catalana

Barcelona.- La cadena de supermercats Caprabó, adquirida per Eroski el juny del 2007, ha obtingut uns resultats econòmics 'històrics', segons ha anunciat aquest dijous el conseller delegat i director general de Caprabo, Javier Amezaga, directiu format en la tradició de negoci d'Eroski. L'exercici del 2007, tancat a 31 de gener del 2008, registra una facturació de 2.188 milions, amb un resultat de l'ebitda (beneficis abans d'impostos, beneficis i amortitzacions) de 109 milions, el 38% més del que els nous propietaris preveien en el pla estratègic. Amezaga no ha volgut fer comparacions del resultat econòmic amb l'obtingut el 2006, per ser exercicis amb dimensions empresarials 'no comparables'.
L'entrada d'Eroski a Caprabo permet obtenir uns resultats 'històrics' a la cadena catalana

L'entrada d'Eroski a Caprabo permet obtenir uns resultats 'històrics' a la cadena catalana

Barcelona.- La cadena de supermercats Caprabó, adquirida per Eroski el juny del 2007, ha obtingut uns resultats econòmics 'històrics', segons ha anunciat aquest dijous el conseller delegat i director general de Caprabo, Javier Amezaga, directiu format en la tradició de negoci d'Eroski. L'exercici del 2007, tancat a 31 de gener del 2008, registra una facturació de 2.188 milions, amb un resultat de l'ebitda (beneficis abans d'impostos, beneficis i amortitzacions) de 109 milions, el 38% més del que els nous propietaris preveien en el pla estratègic. Amezaga no ha volgut fer comparacions del resultat econòmic amb l'obtingut el 2006, per ser exercicis amb dimensions empresarials 'no comparables'.