Eleccions al Senat

L'Entesa vol que els agents econòmics i socials de Reus participin en la gestió de l'Aeroport

La candidata per Tarragona de l'Entesa Catalana de Progrés al Senat, María José Elices, ha dit que la gestió del Pla Director de l'Aeroport de Reus ha de ser compartida pels governs amb els agents econòmics i socials del territori. L'Entesa ha presentat les propostes electorals en matèria d'infraestructures.

Actualitzat
La candidatua ha presentat les propostes electorals per les comarques de Tarragona en matèria d'infraestructures. Elices ha criticat "la política centralista del govern del PP perquè ha priortizat el desenvolupament de les infraestructures al centre de l'estat en detriment del desenvolupamet de les comarques de Tarragona, que ha estat molt lent". L'Entesa s'ha fixat tres àmbits d'actuació per millorar les infraestructures a la demarcació: xarxa de carreteres, Aeroport de Reus i vies ferroviàries. En primer lloc, la candidata socialista de l'Entesa ha dit que "cal el desdoblament de l'A7 -antiga N-340- per tal de connectar-nos millor amb la resta de vies de la Mediterrània". També aposten per una variant que connecti el Port de Tarragona amb l'Eix Transversal "perquè les empreses de la zona tinguin sortida en una bona comunicació cap a l'exterior". En aquest sentit, Elices ha citat com a exemple les empreses que treballen amb mercaderies o el sector turístic "que es troba perjudicat quan els turistes comproven les llargues cues que han de fer per venir a la Costa Daurada". Pel que fa a l'Aeroport de Reus, María José Elices considera que, fins ara, ni el govern del Partit Popular ni l'anterior govern de la Generalitat no han fet res per potenciar l'aeoroport. Elices ha dit que les cambres de comerç i el sector turístic "és qui s'ha preocupat perquè l'Aeroport de Reus, per exemple, obri ara els caps de setmana per poder operar amb més vols a baix cost". Per aquesta raó, la candidata de l'Entesa al Senat proposa que la gestió del Pla Director de l'Aeroport de Reus "ha de ser compartida amb els agents socials i econòmics del territori". Finalment, en matèria ferroviària, l'Entesa Catalana de Progrés creu que s'ha de garantir "no només la presència del TGV o de l'Euromed, sinò també una bona xarxa interior de ferrocarril i una altra bona xarxa de rodalies que ens connecti bé amb Barcelona".
Anar al contingut