L'empresa Zara entra per primera vegada en el rànquing de les principals marques del món

Zara, la marca estrella del grup Inditex, ha entrat, per primera vegada, dins la llista de les 100 principals marques del món i s'ha situat al lloc número 77. Segons el rànquing que fa cada any la revista "Business Week", la marca gallega té una valoració de més de 3.730 milions d'euros, una quantitat que inclou el valor actual i els guanys que l'empresa hauria de tenir més endavant.
L'empresa Zara entra per primera vegada en el rànquing de les principals marques del món
Galícia

L'empresa Zara entra per primera vegada en el rànquing de les principals marques del món

Zara, la marca estrella del grup Inditex, ha entrat, per primera vegada, dins la llista de les 100 principals marques del món i s'ha situat al lloc número 77. Segons el rànquing que fa cada any la revista "Business Week", la marca gallega té una valoració de més de 3.730 milions d'euros, una quantitat que inclou el valor actual i els guanys que l'empresa hauria de tenir més endavant.
Dins el sector de la moda, Zara supera firmes tan conegudes com Hermès, Armani o Levi's. Fora d'aquest sector, Zara també es troba davant de marques com Panasonic, Audi, Nivea o Heineken, entre altres. Les primeres marques del rànquing són Coca-Cola, Microsoft, IBM, General Electric i Intel.

Per entrar dins aquesta llista de les primeres 100 marques mundials, cada firma ha de tenir un valor superior als 2.100 milions d'euros, presència en els principals mercats mundials i facilitar les dades financeres per poder fer la valoració.

NOTÍCIES RELACIONADES