L'edició electrònica del diari rus d'oposició Segodnia deixa de publicar-se

"Segodnia", el diari d'oposició a Vladímir Putin, es va deixar d'imprimir el dia 16 d'abril, encara que l'edició electrònica va continuar fent-se. Ara, els directius del diari digital han vist que no podrien fer servir la capçalera del diari en la versió impresa i han decidit deixar de publicar el "Segodnia" digital.
L'edició electrònica del diari rus d'oposició Segodnia deixa de publicar-se
Mitjans de comunicació a Rússia

L'edició electrònica del diari rus d'oposició Segodnia deixa de publicar-se

"Segodnia", el diari d'oposició a Vladímir Putin, es va deixar d'imprimir el dia 16 d'abril, encara que l'edició electrònica va continuar fent-se. Ara, els directius del diari digital han vist que no podrien fer servir la capçalera del diari en la versió impresa i han decidit deixar de publicar el "Segodnia" digital.
El diari rus d'oposició "Segodnia" ha deixat de publicar-se a la xarxa, on s'havia refugiat des que va ser liquidat pel grup Gazprom, que n'havia pres el control, segons ha indicat el redactor en cap, Mikhaïl Berger, citat per l'agència Interfax. "Hem deixat de publicar la versió d'Internet del diari perquè hem perdut qualsevol possibilitat d'adquirir els drets de publicació de la versió impresa", ha declarat Berger. El diari va ser suprimit el 16 d'abril per Gazprom, que va prendre indirectament el control d'aquesta capçalera a través de l'editorial Sem Dneï, prenent-l'hi al grup de premsa de l'oposició Media-Most. Les converses mantingudes per a l'adquisició dels drets de publicació entre Media-Most i els empleats de "Segodnia", per una banda, i la direcció de Gazprom i l'editorial Sem Dneï, per l'altra, no han tingut resultats, segons Berger. A més de "Segodnia", Media-Most va perdre a l'abril el control de la cadena NTV, així com del setmanari "Itogui", en el marc d'un litigi sobre un deute de 262 milions de dòlars amb Gazprom.