L'Associació Catalana de Premsa Gratuïta i Mitjans de Digitals analitza la irrupció de les eines 2.0 en el periodisme

Palma (ACN).- L'Associació Catalana de Premsa Gratuïta i Mitjans de Digitals de les Balears (ACPG), que compta amb més de 30 mitjans balears associats, analitza aquest divendres els desafiaments i incerteses que la xarxa planteja al periodisme. La jornada està adreçada a editors, periodistes, gabinets de premsa, agències de publicitat i institucions, i pretén avaluar els pros i els contra de les eines 2.0 en el periodisme de proximitat, descriure com s'estructuren les redaccions i les rutines de producció d'informació i explicar com es difonen els continguts en aquest nou escenari. L'acte servirà per presentar oficialment l'ACPG i comptarà amb la presència de directors de mitjans digitals de Catalunya les Illes.
L'Associació Catalana de Premsa Gratuïta i Mitjans de Digitals analitza la irrupció de les eines 2.0 en el periodisme

L'Associació Catalana de Premsa Gratuïta i Mitjans de Digitals analitza la irrupció de les eines 2.0 en el periodisme

Palma (ACN).- L'Associació Catalana de Premsa Gratuïta i Mitjans de Digitals de les Balears (ACPG), que compta amb més de 30 mitjans balears associats, analitza aquest divendres els desafiaments i incerteses que la xarxa planteja al periodisme. La jornada està adreçada a editors, periodistes, gabinets de premsa, agències de publicitat i institucions, i pretén avaluar els pros i els contra de les eines 2.0 en el periodisme de proximitat, descriure com s'estructuren les redaccions i les rutines de producció d'informació i explicar com es difonen els continguts en aquest nou escenari. L'acte servirà per presentar oficialment l'ACPG i comptarà amb la presència de directors de mitjans digitals de Catalunya les Illes.