L'alcalde de Cassà de la Selva qüestiona la necessitat del nou radar per trams

Enric Bagué diu que segurament hi ha altres llocs on aquest tipus de dispositiu "podria ser més necessari"
L'alcalde de Cassà de la Selva qüestiona la necessitat del nou radar per trams
Cassà de la Selva

L'alcalde de Cassà de la Selva qüestiona la necessitat del nou radar per trams

Enric Bagué diu que segurament hi ha altres llocs on aquest tipus de dispositiu "podria ser més necessari"
Redacció Actualitzat
Un dels nous radar per tram. (Foto: ACN)

El radar està situat a la C-65, a la sortida de Cassà en direcció a Llagostera. (Foto: ACN)

L'alcalde de Cassà de la Selva, Enric Bagué, qüestiona la necessita que el seu municipi tingui un dels nous radars per trams que s'han posat aquest 27 de maig en funcionament a Girona i Tarragona.

Aquest dispositiu, que controla un tram de 5 quilòmetres, està situat a la C-65, a la sortida d'aquest municipi en direcció a Llagostera. Es tracta d'una carretera amb molt de trànsit de pas, sobretot entre Girona i la part central de la Costa Brava.

Bagué ha dit a Catalunya Ràdio que, segurament, hi ha altres llocs on aquest tipus de dispositiu seria més útil: "Hi ha carreteres que estan molt bé, com aquesta, que a més a més té una visibilitat molt bona. Hi ha altres llocs on podria ser més necessari". L'alcalde de Cassà ha afegit que "com que anys enrere la gent anava a la velocitat que volia, els accidents havien estat importants, però ara la gent és més prudent i sembla que aquesta velocitat la respecten perfectament".

Els altres dos radars per trams que s'han posat en marxa aquest dimarts estan situats a la comarca del Montsià, a l'N-340 entre Amposta i Sant Carles de la Ràpita, un en cada sentit de la marxa.

Fins ara, l'únic que hi havia era a l'N-230, al túnel de Vielha. Des del juliol del 2010, que és quan va començar a sancionar aquest primer radar, i fins al 18 de maig del 2014, hi ha hagut 1.957 sancions fermes per excés de velocitat en trams.