L'ajuntament repara 20.000 punts de llum avariats per actes vandàlics a Barcelona

L'Ajuntament de Barcelona ha reparat aquesta nit més d'un centenar de quadres elèctrics i 20.000 punts de llum dels districtes de Nou Barris, Sant Andreu i Sant Martí, que van quedar avariats per actes vandàlics dels treballadors d'una empresa concessionària en una protesta laboral.
L'ajuntament repara 20.000 punts de llum avariats per actes vandàlics a Barcelona
Barcelona

L'ajuntament repara 20.000 punts de llum avariats per actes vandàlics a Barcelona

L'Ajuntament de Barcelona ha reparat aquesta nit més d'un centenar de quadres elèctrics i 20.000 punts de llum dels districtes de Nou Barris, Sant Andreu i Sant Martí, que van quedar avariats per actes vandàlics dels treballadors d'una empresa concessionària en una protesta laboral.
Redacció
Imatge del carrer Andrade, a Sant Martí, amb l'enllumenat apagat (Foto:Jordi Campos)

Ciutadans de Barcelona han usat les xarxes socials per denunciar la situació (Foto: Jordi Campos)

L'Ajuntament de Barcelona ha reparat aquesta nit més d'un centenar de quadres elèctrics i 20.000 punts de llum dels districtes de Nou Barris, Sant Andreu i Sant Martí, que van quedar avariats per actes vandàlics dels treballadors d'una empresa concessionària en una protesta laboral.

Segons ha informat aquest divendres l'ajuntament, les instal·lacions d'il·luminació pública dels tres districtes han tingut diverses incidències i aquesta nit s'han reparat 104 quadres elèctrics i s'ha restablert el subministrament a 20.500 punts de llum. Les reparacions les han fet operaris acompanyats d'agents de la Guàrdia Urbana.

La nit anterior, l'ajuntament ja va reparar 8.400 llums.

Les incidències en la llum d'aquests districtes s'atribueixen al sabotatge d'una empresa concessionària de la gestió de l'enllumenat públic, IMESAPI, que ha anunciat un ERO per als seus treballadors, que en protesta han començat una vaga indefinida.

Ciutadans de Barcelona han usat les xarxes socials per denunciar la situació. L'Ajuntament de Barcelona ha respost a un dels usuaris, Jordi Campos, i li ha dit que: "Lamentem les molèsties. És un problema de l'empresa concessionària. Hi estem treballant conjuntament per solucionar-ho."