L'Ajuntament d'Esparreguera posa en funcionament un telèfon gratuït per denunciar els actes incívics

Esparraguera (Baix Llobregat).- L'Ajuntament d'Esparreguera ha posat en marxa des d'aquest passat mes de febrer el telèfon cívic. Es tracta d'un nou servei d'atenció a la ciutadania gratuït que recull els avisos, reclamacions i denúncies dels ciutadans, ja sigui de forma anònima o no, referents als serveis relacionats amb la neteja i el medi ambient. D'aquesta manera, amb la creació de la nova línia de telèfon, l'Ajuntament dóna compliment a l'Ordenança del civisme i la convivència d'Esparreguera, aprovada a finals de l'any passat i que, entre d'altres, recull més mecanismes per poder sancionar les conductes incíviques.
L'Ajuntament d'Esparreguera posa en funcionament un telèfon gratuït per denunciar els actes incívics

L'Ajuntament d'Esparreguera posa en funcionament un telèfon gratuït per denunciar els actes incívics

Esparraguera (Baix Llobregat).- L'Ajuntament d'Esparreguera ha posat en marxa des d'aquest passat mes de febrer el telèfon cívic. Es tracta d'un nou servei d'atenció a la ciutadania gratuït que recull els avisos, reclamacions i denúncies dels ciutadans, ja sigui de forma anònima o no, referents als serveis relacionats amb la neteja i el medi ambient. D'aquesta manera, amb la creació de la nova línia de telèfon, l'Ajuntament dóna compliment a l'Ordenança del civisme i la convivència d'Esparreguera, aprovada a finals de l'any passat i que, entre d'altres, recull més mecanismes per poder sancionar les conductes incíviques.