L'Agència Catalana del Consum alerta de l'elevada influència dels joves sobre els seus pares a l'hora de consumir

Tarragona (ACN).- En els darrers anys la capacitat de despesa dels joves catalans ha augmentat considerablement. Els nens i els adolescents gestionen més diners i la seva capacitat d'influència sobre els pares a l'hora de consumir és molt més elevada. Així ho ha explicat el director de l'Agència Catalana del Consum (ACC), Jordi Anguera. 'Actualment, molts joves tenen un paper fonamental a l'hora de decidir els productes alimentaris de casa seva i fins i tot el model de cotxe que conduiran els seus pares', ha posat d'exemple Anguera. El director de l'ACC ha presentat aquest dimecres l'Escola del Consum de Catalunya (ECC) que aquesta setmana ha aterrat a Tarragona per ensenyar als joves a consumir amb responsabilitat.
L'Agència Catalana del Consum alerta de l'elevada influència dels joves sobre els seus pares a l'hora de consumir

L'Agència Catalana del Consum alerta de l'elevada influència dels joves sobre els seus pares a l'hora de consumir

Tarragona (ACN).- En els darrers anys la capacitat de despesa dels joves catalans ha augmentat considerablement. Els nens i els adolescents gestionen més diners i la seva capacitat d'influència sobre els pares a l'hora de consumir és molt més elevada. Així ho ha explicat el director de l'Agència Catalana del Consum (ACC), Jordi Anguera. 'Actualment, molts joves tenen un paper fonamental a l'hora de decidir els productes alimentaris de casa seva i fins i tot el model de cotxe que conduiran els seus pares', ha posat d'exemple Anguera. El director de l'ACC ha presentat aquest dimecres l'Escola del Consum de Catalunya (ECC) que aquesta setmana ha aterrat a Tarragona per ensenyar als joves a consumir amb responsabilitat.