L'Agència Catalana de Consum registra prop de 15.700 reclamacions l'any 2010, un terç del sector de la telefonia

Badalona (ACN).- Tot i la crisi econòmica, les reclamacions presentades pels consumidors a l'Agència Catalana de Consum han augmentat només un 4,04% durant l'any 2010 i s'han situat en 15.697. D'aquestes, més d'un terç es focalitzen en el sector de la telefonia i Internet, seguit pel sector dels transports, amb un 21%. A més, la institució ha permès resoldre un 16,2% més de casos respecte l'any passat. Per altra banda, les denúncies formals han disminuït en gairebé un 50% i s'han situat en 4.562. Alfons Conesa, director de l'Agència Catalana de Consum, ha destacat que el nombre d'establiments adherits ha augmentat més d'un 15% i ha remarcat que "el primer deure dels consumidors és conèixer els seus drets".
L'Agència Catalana de Consum registra prop de 15.700 reclamacions l'any 2010, un terç del sector de la telefonia

L'Agència Catalana de Consum registra prop de 15.700 reclamacions l'any 2010, un terç del sector de la telefonia

Badalona (ACN).- Tot i la crisi econòmica, les reclamacions presentades pels consumidors a l'Agència Catalana de Consum han augmentat només un 4,04% durant l'any 2010 i s'han situat en 15.697. D'aquestes, més d'un terç es focalitzen en el sector de la telefonia i Internet, seguit pel sector dels transports, amb un 21%. A més, la institució ha permès resoldre un 16,2% més de casos respecte l'any passat. Per altra banda, les denúncies formals han disminuït en gairebé un 50% i s'han situat en 4.562. Alfons Conesa, director de l'Agència Catalana de Consum, ha destacat que el nombre d'establiments adherits ha augmentat més d'un 15% i ha remarcat que "el primer deure dels consumidors és conèixer els seus drets".