L'ACN aposta per les xarxes socials per potenciar el periodisme col·laboratiu

Barcelona (ACN).- L'Agència Catalana de Notícies (ACN) aposta per reforçar la seva presència a les xarxes socials com a estratègia per potenciar el periodisme col·laboratiu i vehicular les aportacions de la ciutadania, que cada cop té un major accés a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC). L'agència també utilitzarà l'activitat a les plataformes de distribució 2.0 com a font d'informació i alhora potenciarà la cobertura de temes de comunicació i noves tecnologies. Amb presència a Facebook, Flickr, Twitter i YouTube, l'ACN es consolida dins les comunitats virtuals, molt actives a Catalunya, amb la publicació de continguts en tots els formats.
L'ACN aposta per les xarxes socials per potenciar el periodisme col·laboratiu

L'ACN aposta per les xarxes socials per potenciar el periodisme col·laboratiu

Barcelona (ACN).- L'Agència Catalana de Notícies (ACN) aposta per reforçar la seva presència a les xarxes socials com a estratègia per potenciar el periodisme col·laboratiu i vehicular les aportacions de la ciutadania, que cada cop té un major accés a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC). L'agència també utilitzarà l'activitat a les plataformes de distribució 2.0 com a font d'informació i alhora potenciarà la cobertura de temes de comunicació i noves tecnologies. Amb presència a Facebook, Flickr, Twitter i YouTube, l'ACN es consolida dins les comunitats virtuals, molt actives a Catalunya, amb la publicació de continguts en tots els formats.