La UB i Unilever presenten al MWC un programa universitari de màrqueting mòbil

Barcelona (ACN).- L'Institut de Formació Contínua (IL3) de la UB i Unilever han presentat un programa de formació universitària especialitzat en màrqueting mòbil en el marc del MWC. "Hi ha un potencial de consum desaprofitat perquè no hi ha prou professionals formats en el màrqueting a través del mòbil", ha explicat el director a Catalunya de la Mobile Marketing Association i professor del programa, Dionís Guzmán. El programa és presencial, consta de 10 crèdits europeus i està orientat a professionals del sector del màrqueting que cerquin especialitzar-se en una modalitat de publicitat en auge. "El màrqueting mòbil no és el futur. És un present amb molt futur i cal apostar per aquesta formació", ha conclòs Guzmán.
La UB i Unilever presenten al MWC un programa universitari de màrqueting mòbil

La UB i Unilever presenten al MWC un programa universitari de màrqueting mòbil

Barcelona (ACN).- L'Institut de Formació Contínua (IL3) de la UB i Unilever han presentat un programa de formació universitària especialitzat en màrqueting mòbil en el marc del MWC. "Hi ha un potencial de consum desaprofitat perquè no hi ha prou professionals formats en el màrqueting a través del mòbil", ha explicat el director a Catalunya de la Mobile Marketing Association i professor del programa, Dionís Guzmán. El programa és presencial, consta de 10 crèdits europeus i està orientat a professionals del sector del màrqueting que cerquin especialitzar-se en una modalitat de publicitat en auge. "El màrqueting mòbil no és el futur. És un present amb molt futur i cal apostar per aquesta formació", ha conclòs Guzmán.