La telefonia i Internet encapçalen les reclamacions ateses per Consum a les comarques de Lleida durant el 2011

Lleida (ACN).- L'Agència Catalana del Consum (ACC) va atendre 2.131 reclamacions a les comarques de Lleida durant el 2011 -un 4,53% menys que al 2010-, un 60% de les quals van ser per temes de telefonia fixa i mòbil i Internet. Davant aquesta situació, l'ACC estudia portar a la justícia els expedients de grans companyies que siguin "reiteratives" en males pràctiques davant dels consumidors per reclamar la cessació de l'activitat infractora i evitar així, que aquesta es torni a repetir. Del total de reclamacions ateses a Lleida, un 68,13% van ser resoltes per Consum, prop d'un 20% més que al 2010. Així mateix, l'organisme va resoldre amb sanció 35 expedients durant el 2011.
La telefonia i Internet encapçalen les reclamacions ateses per Consum a les comarques de Lleida durant el 2011

La telefonia i Internet encapçalen les reclamacions ateses per Consum a les comarques de Lleida durant el 2011

Lleida (ACN).- L'Agència Catalana del Consum (ACC) va atendre 2.131 reclamacions a les comarques de Lleida durant el 2011 -un 4,53% menys que al 2010-, un 60% de les quals van ser per temes de telefonia fixa i mòbil i Internet. Davant aquesta situació, l'ACC estudia portar a la justícia els expedients de grans companyies que siguin "reiteratives" en males pràctiques davant dels consumidors per reclamar la cessació de l'activitat infractora i evitar així, que aquesta es torni a repetir. Del total de reclamacions ateses a Lleida, un 68,13% van ser resoltes per Consum, prop d'un 20% més que al 2010. Així mateix, l'organisme va resoldre amb sanció 35 expedients durant el 2011.