Visitants al Shopp Out de Girona que va tancar les portes ahir diumenge. Imatge on es veuen visitants mirant roba. (Horitzontal)
Visitants al Shopp Out de Girona que va tancar les portes ahir diumenge. Imatge on es veuen visitants mirant roba. (Horitzontal)

La sisena edició del Shopp Out a Girona manté l'afluència de visitants malgrat la pluja

Girona (ACN).- Girona s'ha consolidat com a capital del 'shopping social' amb la sisena edició de Shopp Out que es va fer entre el dimecres i el diumenge passat a la seu de la Fundació Ramon Noguera de Girona. Aquest esdeveniment permet difondre i donar suport a la feina que porta a terme l'entitat. El 5% de les vendes es destinen a impulsar els seus projectes socials. La pluja dels primers dies no va evitar una bona afluència de gent. Les primeres estimacions situen en més de 40.000 persones el nombre de visitants, una xifra similar a la que es va registrar a l'edició del mes de maig. Entre les novetats, hi havia espectacles infantils, actuacions musicals i una oferta gastronòmica.

Actualitzat
Anar al contingut