La segona fase del Mercat del Camp s'inicia amb l'establiment d'una empresa majorista d'alimentació

Reus (ACN).- La segona fase del pla estratègic del Mercat del Camp ha començat aquest 2009 amb el compromís de l'empresa majorista d'alimentació Komkal d'ubicar-se en aquest espai. Aquesta segona fase, que es desenvoluparà al llarg del 2009 i el 2010 amb una inversió de 6 MEUR, inclou la construcció de la nau de 7.500 metres quadrats que ocuparà aquesta empresa, les obres d'urbanització exterior de la zona, la creació d'un aparcament amb 2.500 places i la instal·lació d'oficines en una nau ja construïda. L'objectiu de l'Ajuntament de Reus, que gestiona el Mercat a través de la societat municipal AMERSAM, és concentrar en aquest espai majoristes de productes diversos per donar servei als minoristes de la zona.
La segona fase del Mercat del Camp s'inicia amb l'establiment d'una empresa majorista d'alimentació

La segona fase del Mercat del Camp s'inicia amb l'establiment d'una empresa majorista d'alimentació

Reus (ACN).- La segona fase del pla estratègic del Mercat del Camp ha començat aquest 2009 amb el compromís de l'empresa majorista d'alimentació Komkal d'ubicar-se en aquest espai. Aquesta segona fase, que es desenvoluparà al llarg del 2009 i el 2010 amb una inversió de 6 MEUR, inclou la construcció de la nau de 7.500 metres quadrats que ocuparà aquesta empresa, les obres d'urbanització exterior de la zona, la creació d'un aparcament amb 2.500 places i la instal·lació d'oficines en una nau ja construïda. L'objectiu de l'Ajuntament de Reus, que gestiona el Mercat a través de la societat municipal AMERSAM, és concentrar en aquest espai majoristes de productes diversos per donar servei als minoristes de la zona.