La Plataforma per la Llengua ja suma més de 3.000 llaunes de Coca-Cola en la campanya per a l'etiquetatge en català

Barcelona (ACN).- La Plataforma per la Llengua ja suma més de 3.000 llaunes de Coca-Cola per reclamar l'etiquetatge en català. La campanya #repteCocacola es va engegar el 13 de desembre passat per commemorar els vint anys de la Plataforma. La iniciativa pretén recollir 20.000 llaunes de Coca-Cola per poder construir un mosaic enmig de la plaça Catalunya a Barcelona amb el lema 'Etiqueteu en català!' i amb l'objectiu de fer pressió a les grans empreses per normalitzar l'etiquetatge en català, començant per la multinacional Coca-cola, que encara no etiqueta en llengua catalana.
La Plataforma per la Llengua ja suma més de 3.000 llaunes de Coca-Cola en la campanya per a l'etiquetatge en català

La Plataforma per la Llengua ja suma més de 3.000 llaunes de Coca-Cola en la campanya per a l'etiquetatge en català

Barcelona (ACN).- La Plataforma per la Llengua ja suma més de 3.000 llaunes de Coca-Cola per reclamar l'etiquetatge en català. La campanya #repteCocacola es va engegar el 13 de desembre passat per commemorar els vint anys de la Plataforma. La iniciativa pretén recollir 20.000 llaunes de Coca-Cola per poder construir un mosaic enmig de la plaça Catalunya a Barcelona amb el lema 'Etiqueteu en català!' i amb l'objectiu de fer pressió a les grans empreses per normalitzar l'etiquetatge en català, començant per la multinacional Coca-cola, que encara no etiqueta en llengua catalana.