La plaça d'Europa tornarà a ser l'aparador de la gastronomia i la cultura de l'Hospitalet durant el MWC

ACN L'Hospitalet de Llobregat.-Coincidint amb el Mobile World Congress (MWC) i per segon any consecutiu, la plaça d'Europa de l'Hospitalet serà, entre el 25 de febrer i l'1 de març, l'aparador de la cultura i la gastronomia de la ciutat en el marc de L'H Experience, un projecte impulsat per l'Ajuntament en col·laboració amb l'Associació de Gastronomia i Turisme de L'Hospitalet i el Baix Llobregat i diferents entitats, restauradors i agents culturals de la ciutat, que vol mostrar la riquesa cultural i gastronòmica del municipi tant al públic local com als congressistes. L'H Experience tindrà el seu epicentre a la plaça d'Europa, on s'instal·larà el Village on els visitants trobaran un envelat climatitzat de 300 metres quadrats on degustar tapes i plats típics elaborats per 24 restauradors de la ciutat; la terrassa exterior, una àmplia zona d'oci on es podrà gaudir d'espectacles de carrer, i l'escenari, on se succeiran les actuacions musicals. Com a novetat d'enguany, el Village ofererirà una zona de jocs infantils, l'espai IKEA Kids, que estarà oberta el cap de setmana. L'any passat, el Village de l'H Experience va ser visitat per més de 9.000 persones.

Els horaris del Village seran el dissabte 25, d'11a 23 hores; el diumenge 26, d'11 a 17 hores; i el dilluns 27, el dimarts 28 de febrer, i el dimecres 1 de març, d'11 a 20 hores. Durant tota la jornada se succeiran tant a la plaça com a l'escenari diferents activitats i actuacions de diferents gèneres. El 25 i 26 de febrer, el cap de setmana anterior al certamen, les tapes seran les grans protagonistes; i el 27 i 28 de febrer i el 2 de març, dies de celebració del congrés, serà el moment de tastar alguns dels plats i de les especialitats més típiques. Els tiquets es podran adquirir a la mateixa plaça d'Europa, en dos punts oberts permanentment. Durant tots els dies es podrà contemplar l'obra 'Bridges', de Mermelada Studio, una metàfora sobre la comunicació humana a partir de l'element estructural de la cadira, amb la quals el públic podrà interactuar. Aquesta creació es pot veure a l'Sculpture's Corner, punt de trobada entre l'art contemporani i la ciutadania que promou la Fundació Arranz - Bravo.L'oferta cultural i gastronòmica del Village es vol arribar tant al públic local com als visitants ¿la previsió és que més de 101.000 congressistes visitin el Mobile World Congress i que l'impacte generat sobre l'economia de Barcelona i del conjunt de l'àrea metropolitana se situï al voltant dels 465 milions d'euros. L'any passat el Village va ser visitat per més de 9.000 persones, 6.000 durant el cap de setmana anterior al congrés i més de 3.000 durant la celebració del MWC.

Anar al contingut