La penetració de la premsa local és major que la generalista al territori però no passa el mateix en ràdio i televisió

Barcelona (ACN).- La premsa local és més consumida que la generalista al territori, on 'El punt', 'Diari de Tarragona' o 'La Mañana' passen per davant de capçaleres generalistes com 'La Vanguardia' o 'El Periódico', però no passa el mateix amb les emissores de ràdio i televisió. La segona onada del Baròmetre de la comunicació i la cultura, amb dades que corresponen al període que va de març del 2008 fins a febrer del 2009, confirma la bona penetració de la premsa local i comarcal, que també es nota en els suplements i les revistes. En el cas de les televisions, només s'apropa a TV3, la més vista arreu, Lleida Televisió, que té 70.000 espectadors diaris, gairebé els mateixos que la pública catalana, que en té 79.000.
La penetració de la premsa local és major que la generalista al territori però no passa el mateix en ràdio i televisió

La penetració de la premsa local és major que la generalista al territori però no passa el mateix en ràdio i televisió

Barcelona (ACN).- La premsa local és més consumida que la generalista al territori, on 'El punt', 'Diari de Tarragona' o 'La Mañana' passen per davant de capçaleres generalistes com 'La Vanguardia' o 'El Periódico', però no passa el mateix amb les emissores de ràdio i televisió. La segona onada del Baròmetre de la comunicació i la cultura, amb dades que corresponen al període que va de març del 2008 fins a febrer del 2009, confirma la bona penetració de la premsa local i comarcal, que també es nota en els suplements i les revistes. En el cas de les televisions, només s'apropa a TV3, la més vista arreu, Lleida Televisió, que té 70.000 espectadors diaris, gairebé els mateixos que la pública catalana, que en té 79.000.