La patronal Pimecava inicia una campanya per incorporar el cava rosat a Sant Jordi

Barcelona.- La diada de Sant Jordi comptarà amb una novetat impulsada per la patronal dels petits productors de cava Pimecava. La iniciativa, amb l'aval de l'Ajuntament de Barcelona, vol incorporar el cava rosat a aquesta jornada. Sumar 'el llibre, la rosa i el cava' és la idea del president d'aquesta patronal, Xavier Nadal. L'eslògan escollit és 'A Barcelona, cava. Per Sant Jordi, rosat, és clar. Tasta'l'. Aquest any l'experiència es limitarà a una carpa ubicada davant el mercat de Santa Caterina i els promotors es donarien per satisfets si es venen 1.500 ampolles. Si la campanya té èxit, l'any que ve s'ampliarà als 40 mercats municipals de Barcelona i a les ciutats de Tarragona, Lleida i Girona.
La patronal Pimecava inicia una campanya per incorporar el cava rosat a Sant Jordi

La patronal Pimecava inicia una campanya per incorporar el cava rosat a Sant Jordi

Barcelona.- La diada de Sant Jordi comptarà amb una novetat impulsada per la patronal dels petits productors de cava Pimecava. La iniciativa, amb l'aval de l'Ajuntament de Barcelona, vol incorporar el cava rosat a aquesta jornada. Sumar 'el llibre, la rosa i el cava' és la idea del president d'aquesta patronal, Xavier Nadal. L'eslògan escollit és 'A Barcelona, cava. Per Sant Jordi, rosat, és clar. Tasta'l'. Aquest any l'experiència es limitarà a una carpa ubicada davant el mercat de Santa Caterina i els promotors es donarien per satisfets si es venen 1.500 ampolles. Si la campanya té èxit, l'any que ve s'ampliarà als 40 mercats municipals de Barcelona i a les ciutats de Tarragona, Lleida i Girona.