La Paeria presenta a Fitur el nou disseny de la marca de Lleida per refermar la ciutat en el turisme urbà

La Paeria presenta a Fitur el nou disseny de la marca de Lleida per refermar la ciutat en el turisme urbà

La Paeria presenta a Fitur el nou disseny de la marca de Lleida per refermar la ciutat en el turisme urbà

L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, i el tinent d'alcalde Rafael Peris, mostrant la nova marca promocional de la ciutat de Lleida a Fitur 2017. Imatge del 18 de gener del 2017. (Horitzontal)

L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, i el tinent d'alcalde Rafael Peris, mostrant la nova marca promocional de la ciutat de Lleida a Fitur 2017. Imatge del 18 de gener del 2017. (Horitzontal)

ACN Madrid.-L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat del tinent d'alcalde, Rafael Peris, ha presentat a la Fira Internacional de Turisme-Fitur 2017, que se celebra a Madrid, el disseny renovat de la marca Lleida que, progressivament, apareixerà en tots els elements de difusió, de comunicació i de promoció turística de la ciutat. Ros ha destacat que el nou disseny, que és una reinterpretació de la imatge utilitzada fins ara, tramet "tota la diversitat i colors de la ciutat, presidida per la Seu Vella", i "ens posiciona en el turisme de segle XXI, que té una forta component urbana, cultural, gastronòmica i de natura, que són els segments en els quals Lleida està competint i ha de competir cada vegada amb més força". Lleida també ha presentat a Fitur el seu Patrimoni Artístic, que en aquest 2017 està marcat per les commemoracions de l'Any Morera, de l'Any Màrius Torres i de la segona part de l'Any Granados, a més de la posada en marxa del Parador de Turisme i de totes les actuacions de millora que es duran a terme al Turó de la Seu Vella mentre se segueix treballant en la candidatura perquè el conjunt monumental pugui esdevenir Patrimoni Mundial.

Sobre la renovació de la marca de Lleida, el tinent d'alcalde Rafael Peris ha assenyalat que el nou disseny "permet expressar la varietat de possibilitats que una ciutat com Lleida ofereix, tant al visitant com als mateixos lleidatans". Així mateix, ha destacat que el nou disseny de la marca de la ciutat es caracteritza per tenir "un aire fresc i simpàtic, amb la voluntat que la ciutadania se'l faci seu". El cromatisme escollit és de tonalitats vives i intenses que tracten clarament la paraula 'Lleida', aportant una lectura "bona i accessible" damunt de qualsevol fons. En concret, són colors que "dibuixen una ciutat moderna, avançada, jove i dinàmica". La tipografia específica es basa en un traç viu i irregular que aporta frescor i un punt divertit.