La nova xarxa d'autobús de Mataró serà més ràpida i directa i la targeta T-10 serà 90 cèntims més cara

Mataró (ACN).- Mataró estrena a final de gener la nova xarxa d'autobusos urbans, que milloren el recorregut i les freqüències de la xarxa actual. Dues línies circulars circumval·laran la ciutat per connectar els principals punts de concentració de viatgers, com l'estació de tren, el centre, l'hospital o el centre comercial Mataró Parc, amb els barris perifèrics. També per primera vegada, el Mataró Bus donarà servei als polígons industrials i a les urbanitzacions. La novetat més impopular serà l'augment de les tarifes. Les targetes multiviatge pròpies de Mataró desapareixen com a conseqüència de la integració al sistema tarifari de l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM). Això encareix la T-10 90 cèntims d'euro.
La nova xarxa d'autobús de Mataró serà més ràpida i directa i la targeta T-10 serà 90 cèntims més cara

La nova xarxa d'autobús de Mataró serà més ràpida i directa i la targeta T-10 serà 90 cèntims més cara

Mataró (ACN).- Mataró estrena a final de gener la nova xarxa d'autobusos urbans, que milloren el recorregut i les freqüències de la xarxa actual. Dues línies circulars circumval·laran la ciutat per connectar els principals punts de concentració de viatgers, com l'estació de tren, el centre, l'hospital o el centre comercial Mataró Parc, amb els barris perifèrics. També per primera vegada, el Mataró Bus donarà servei als polígons industrials i a les urbanitzacions. La novetat més impopular serà l'augment de les tarifes. Les targetes multiviatge pròpies de Mataró desapareixen com a conseqüència de la integració al sistema tarifari de l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM). Això encareix la T-10 90 cèntims d'euro.