La nova edició de la piràmide de l'alimentació saludable reforça la importància del consum de fruita, verdura i llegums

Barcelona (ACN).- L'Agència de Salut Pública de Catalunya ha publicat una edició actualitzada de la piràmide de l'alimentació saludable coincidint amb el Dia Mundial de l'Alimentació, aquest dimarts. La piràmide de l'alimentació saludable, en la nova edició de 2012, incorpora la necessitat de prioritzar fruites, verdures, llegums i altres aliments rics en fibra, posa èmfasi en les varietats de cereals integrals, incorpora la preferència pels làctics baixos en greix i la recomanació de dur a terme un estil de vida actiu. A més, recomana consumir aliments frescos, locals i de temporada i promoure el menjar a taula i amb moderació.
La nova edició de la piràmide de l'alimentació saludable reforça la importància del consum de fruita, verdura i llegums

La nova edició de la piràmide de l'alimentació saludable reforça la importància del consum de fruita, verdura i llegums

Barcelona (ACN).- L'Agència de Salut Pública de Catalunya ha publicat una edició actualitzada de la piràmide de l'alimentació saludable coincidint amb el Dia Mundial de l'Alimentació, aquest dimarts. La piràmide de l'alimentació saludable, en la nova edició de 2012, incorpora la necessitat de prioritzar fruites, verdures, llegums i altres aliments rics en fibra, posa èmfasi en les varietats de cereals integrals, incorpora la preferència pels làctics baixos en greix i la recomanació de dur a terme un estil de vida actiu. A més, recomana consumir aliments frescos, locals i de temporada i promoure el menjar a taula i amb moderació.