La meitat dels catalans canvien els hàbits de compra i adquireixen més marques blanques i ofertes

El Baròmetre del Sector Agroalimentari del primer semestre de l'any conclou que la meitat dels catalans han canviat els hàbits de compra, amb més marques blanques i productes d'oferta. Aquest canvi de tendència, segons el govern català, afecta negativament els productors.
La meitat dels catalans canvien els hàbits de compra i adquireixen més marques blanques i ofertes
Barcelona

La meitat dels catalans canvien els hàbits de compra i adquireixen més marques blanques i ofertes

El Baròmetre del Sector Agroalimentari del primer semestre de l'any conclou que la meitat dels catalans han canviat els hàbits de compra, amb més marques blanques i productes d'oferta. Aquest canvi de tendència, segons el govern català, afecta negativament els productors.
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
El secretari general del Departament d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Xavier Castella, alerta que la tendència dels consumidors de comprar marques de distribuïdors afecten negativament els productors. Segons ha dit: "això acabarà traduint-se en una disminució de preu que acabarà afectant sobretot el productor final". I ha afegit: "estem en un moment que el productor final està patint la pressió de preus i està ingressant menys diners que l'any passat."

Altres dades de l'informe elaborat pel Departament d'Agricultura, la Fundació del Món Rural i l'Institut Cerdà mostren que l'índex global de confiança del sector agroalimentari s'ha incrementat un 2,3% en el primer semestre de l'any respecte de l'últim trimestre del 2008.

ÀUDIOS RELACIONATS