'La Marató de TV3' engega la campanya de sensibilització i difusió sobre l'ictus i les lesions medul·lars

'La Marató de TV3' engega la campanya de sensibilització i difusió sobre l'ictus i les lesions medul·lars

'La Marató de TV3' engega la campanya de sensibilització i difusió sobre l'ictus i les lesions medul·lars

Foto de grup amb la presidenta del Patronat de la Fundació La Marató de TV3, Núria Llorach, el director de la Fundació, Lluís Bernabé, el director de Màrqueting de la CCMA, Dani Reyes, el creatiu de l

Foto de grup amb la presidenta del Patronat de la Fundació La Marató de TV3, Núria Llorach, el director de la Fundació, Lluís Bernabé, el director de Màrqueting de la CCMA, Dani Reyes, el creatiu de l'Agència Ogilvy, Camil Roca, el director del Pla Direct

ACN Sant Joan Despí.-La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha presentat aquest dimarts la campanya de sensibilització i difusió social sobre l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques de l'edició 2016 de 'La Marató de TV3', que tindrà lloc el pròxim 18 de desembre. Durant l'acte, s'ha presentat l'espot, que es comença a emetre avui mateix, i la campanya gràfica que, de manera emotiva i empàtica, expliquen els efectes de les malalties i apel·len a solidaritat. També s'ha presentat un altre vídeo, en aquest cas més divulgatiu, que com cada any es passarà als centres educatius del país i que veuran més de 200.000 alumnes. Per millorar el coneixement de la societat sobre aquestes malalties, a més, des d'avui i fins el dia 18 de desembre més de 350 professionals faran unes 5.000 conferències arreu de Catalunya.