'La Marató de TV3' engega la campanya de sensibilització i difusió sobre l'ictus i les lesions medul·lars
ACN Sant Joan Despí.-La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha presentat aquest dimarts la campanya de sensibilització i difusió social sobre l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques de l'edició 2016 de 'La Marató de TV3', que tindrà lloc el pròxim 18 de desembre. Durant l'acte, s'ha presentat l'espot, que es comença a emetre avui mateix, i la campanya gràfica que, de manera emotiva i empàtica, expliquen els efectes de les malalties i apel·len a solidaritat. També s'ha presentat un altre vídeo, en aquest cas més divulgatiu, que com cada any es passarà als centres educatius del país i que veuran més de 200.000 alumnes. Per millorar el coneixement de la societat sobre aquestes malalties, a més, des d'avui i fins el dia 18 de desembre més de 350 professionals faran unes 5.000 conferències arreu de Catalunya.