La majoria d'atencions telefòniques a l'Oficina de Defensa de la Gent Gran són per maltractaments

Barcelona (ACN).- La consellera d'Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, ha explicat que les trucades més recurrents que va atendre l'Oficina per a la promoció dels Drets i la Defensa de la Gent Gran (ODG) han estat per assumptes de maltractaments, ja sigui per qüestió de negligència o abandonament de familiars molt propers o per espoli econòmic, en molts casos duts a terme pels propis fills. Capdevila ha condemnat aquests 'abusos' i els ha titllat d''autèntica' xacra que, conjuntament amb el risc de pobresa i d'exclusió social que pateix aquest col·lectiu, cal combatre amb totes les energies.
La majoria d'atencions telefòniques a l'Oficina de Defensa de la Gent Gran són per maltractaments

La majoria d'atencions telefòniques a l'Oficina de Defensa de la Gent Gran són per maltractaments

Barcelona (ACN).- La consellera d'Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, ha explicat que les trucades més recurrents que va atendre l'Oficina per a la promoció dels Drets i la Defensa de la Gent Gran (ODG) han estat per assumptes de maltractaments, ja sigui per qüestió de negligència o abandonament de familiars molt propers o per espoli econòmic, en molts casos duts a terme pels propis fills. Capdevila ha condemnat aquests 'abusos' i els ha titllat d''autèntica' xacra que, conjuntament amb el risc de pobresa i d'exclusió social que pateix aquest col·lectiu, cal combatre amb totes les energies.