La línia del Maresme de Renfe tallada durant una hora per un atropellament

Els trens de rodalies de Renfe de la línia del Maresme, la C-1, han acumulat retards de 30 minuts de mitjana per un atropellament que ha obligat a tallar la línia durant una hora, entre les estacions d'Arenys i Pineda. Els fets han passat a dos quarts de dues entre Canet i Sant Pol i han obligat a posar un servei alternatiu d'autobusos fins a dos quarts de tres, quan s'ha tornat a obrir la línia. Ara els trens ja tornen a circular, però només ho fan fins a Blanes. D'aquí fins al final de la línia, que inclou les estacions de Tordera i Maçanet, el trajecte es fa en autobús, encara que aquí no hi ha cap afectació.
La línia del Maresme de Renfe tallada durant una hora per un atropellament
Barcelona

La línia del Maresme de Renfe tallada durant una hora per un atropellament

Els trens de rodalies de Renfe de la línia del Maresme, la C-1, han acumulat retards de 30 minuts de mitjana per un atropellament que ha obligat a tallar la línia durant una hora, entre les estacions d'Arenys i Pineda. Els fets han passat a dos quarts de dues entre Canet i Sant Pol i han obligat a posar un servei alternatiu d'autobusos fins a dos quarts de tres, quan s'ha tornat a obrir la línia. Ara els trens ja tornen a circular, però només ho fan fins a Blanes. D'aquí fins al final de la línia, que inclou les estacions de Tordera i Maçanet, el trajecte es fa en autobús, encara que aquí no hi ha cap afectació.
Actualitzat
Això es fa per una estratègia de Renfe per reduir els retards: quan els trens que pugen de Barcelona arriben a Blanes ja poden girar cua i s'estalvien el temps que hi ha fins a Maçanet. Renfe ho justifica perquè així es redueixen demores, i perquè el nivell d'usuaris entre Blanes i Maçanet és molt baix.