La JAC desaconsella que advocats i clients es comuniquin per telèfon mòbil

Barcelona (ACN).- L'agrupació Joves Advocats de Catalunya (JAC) desaconsella les comunicacions entre advocat i client via telèfon mòbil. La irrupció dels terminals anomenats intel·ligents ha instaurat vies de relació com la missatgeria instantània, però alhora ha obert el debat sobre la seguretat de les xarxes de transmissió de dades que utilitzen. En aquest sentit, la JAC ha plantejat una consulta a l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT), que ha alertat de la manca de seguretat de la xarxa 2G ("totalment insegura", segons aquesta entitat) i del perill que el terminal adaptat a la xarxa 3G (més segura) es decanti per la 2G si la primera no està disponible.
La JAC desaconsella que advocats i clients es comuniquin per telèfon mòbil

La JAC desaconsella que advocats i clients es comuniquin per telèfon mòbil

Barcelona (ACN).- L'agrupació Joves Advocats de Catalunya (JAC) desaconsella les comunicacions entre advocat i client via telèfon mòbil. La irrupció dels terminals anomenats intel·ligents ha instaurat vies de relació com la missatgeria instantània, però alhora ha obert el debat sobre la seguretat de les xarxes de transmissió de dades que utilitzen. En aquest sentit, la JAC ha plantejat una consulta a l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT), que ha alertat de la manca de seguretat de la xarxa 2G ("totalment insegura", segons aquesta entitat) i del perill que el terminal adaptat a la xarxa 3G (més segura) es decanti per la 2G si la primera no està disponible.