La inversió publicitària prioritza els mitjans estatals per sobre dels nacionals

Barcelona (ACN).- La crisi ha fet caure la publicitat als mitjans i ha modificat la distribució de la inversió. Així ho ha explicat Enric Yarza, director de Media Hotline, en el I Fòrum de la Comunicació de Catalunya, afirmant que el mercat concentra la inversió en els mitjans estatals, malgrat que les audiències a Catalunya creixen. "No estem rendibilitzant l'audiència en inversió publicitària", ha insistit Yarza, que ho atribueix a una creixent concentració empresarial, a la dualitat del mercat català -local i nacional-, a la disminució del pes de les marques i a una "guerra de preus". Així mateix, augura que la publicitat continuarà disminuint fins el 2014 i no serà fins el 2015 o el 2016 que es recuperarà.
La inversió publicitària prioritza els mitjans estatals per sobre dels nacionals

La inversió publicitària prioritza els mitjans estatals per sobre dels nacionals

Barcelona (ACN).- La crisi ha fet caure la publicitat als mitjans i ha modificat la distribució de la inversió. Així ho ha explicat Enric Yarza, director de Media Hotline, en el I Fòrum de la Comunicació de Catalunya, afirmant que el mercat concentra la inversió en els mitjans estatals, malgrat que les audiències a Catalunya creixen. "No estem rendibilitzant l'audiència en inversió publicitària", ha insistit Yarza, que ho atribueix a una creixent concentració empresarial, a la dualitat del mercat català -local i nacional-, a la disminució del pes de les marques i a una "guerra de preus". Així mateix, augura que la publicitat continuarà disminuint fins el 2014 i no serà fins el 2015 o el 2016 que es recuperarà.