La inversió publicitària a Catalunya va caure el 2012 un 14,9% per situar-se en els 825 milions d'euros

Barcelona (ACN).- La caiguda del mercat publicitari a Catalunya va continuar durant el 2012. Així ho indica un estudi presentat aquest divendres a la Facultat de Comunicació Blanquerna, que xifra la caiguda en el 14,9%, un 1,5% menys de la registrada al conjunt de l'Estat. I és que segons la responsable de l'estudi, Patrícia Sànchez, el comportament del mercat català, amb un inversió total de 825 milions d'euros, el 20,9% del total de l'Estat, "és més positiu". Del total d'inversió publicitària a Catalunya, 264,7 milions, un 32%, és va destinar a mitjans de comunicació catalans. Pel que fa als anunciant, els principals van ser, per aquest ordre, els dels sectors de l'alimentació, l'automoció i la higiene i la bellesa.
La inversió publicitària a Catalunya va caure el 2012 un 14,9% per situar-se en els 825 milions d'euros

La inversió publicitària a Catalunya va caure el 2012 un 14,9% per situar-se en els 825 milions d'euros

Barcelona (ACN).- La caiguda del mercat publicitari a Catalunya va continuar durant el 2012. Així ho indica un estudi presentat aquest divendres a la Facultat de Comunicació Blanquerna, que xifra la caiguda en el 14,9%, un 1,5% menys de la registrada al conjunt de l'Estat. I és que segons la responsable de l'estudi, Patrícia Sànchez, el comportament del mercat català, amb un inversió total de 825 milions d'euros, el 20,9% del total de l'Estat, "és més positiu". Del total d'inversió publicitària a Catalunya, 264,7 milions, un 32%, és va destinar a mitjans de comunicació catalans. Pel que fa als anunciant, els principals van ser, per aquest ordre, els dels sectors de l'alimentació, l'automoció i la higiene i la bellesa.