La integració tarifària o l'enllaç amb més poblacions, mancances de la xarxa de rodalies del Camp de Tarragona

Tarragona (ACN).- Poc més de 17.000 passatgers han utilitzat els trens de la nova xarxa de rodalies del Camp de Tarragona des que es va posar en marxa, el passat 20 de març. Un servei que, tant des de l'entitat Promoció del Transport Públic (PTP) com des de la Plataforma per la defensa d'un ferrocarril públic i de qualitat (Pdf Camp), creuen que encara té algunes mancances que impedeixen que sigui un èxit. D'una banda, PTP considera que les línies són molt curtes, reclama la integració tarifària i aposta per un nou baixador a Reus. D'altra banda, Pdf Camp incideix també en les tarifes i en nous punts de parada, i reitera la necessitat de la intermodalitat. Algunes qüestions podrien estar solucionades abans de l'estiu.
La integració tarifària o l'enllaç amb més poblacions, mancances de la xarxa de rodalies del Camp de Tarragona

La integració tarifària o l'enllaç amb més poblacions, mancances de la xarxa de rodalies del Camp de Tarragona

Tarragona (ACN).- Poc més de 17.000 passatgers han utilitzat els trens de la nova xarxa de rodalies del Camp de Tarragona des que es va posar en marxa, el passat 20 de març. Un servei que, tant des de l'entitat Promoció del Transport Públic (PTP) com des de la Plataforma per la defensa d'un ferrocarril públic i de qualitat (Pdf Camp), creuen que encara té algunes mancances que impedeixen que sigui un èxit. D'una banda, PTP considera que les línies són molt curtes, reclama la integració tarifària i aposta per un nou baixador a Reus. D'altra banda, Pdf Camp incideix també en les tarifes i en nous punts de parada, i reitera la necessitat de la intermodalitat. Algunes qüestions podrien estar solucionades abans de l'estiu.