La Generalitat xifra en 1.124 MEUR la inversió necessària per completar el corredor mediterrani al territori gironí

Figueres (ACN).- La Generalitat xifra en 1.124 milions d'euros (MEUR) la inversió necessària per completar el corredor mediterrani a les comarques gironines. Aquest global inclou obres que el Govern vol fer o reclama a l'Estat que executi tant a curt com a llarg termini, fins arribar a l'horitzó 2030. Entre d'altres, completar l'estesa del tercer rail, aixecar l'estació del TAV a l'aeroport o desenvolupar el centre intermodal del Far-Vilamalla, que la Generalitat considera "prioritari". El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, admet però que la conversió amb ample mixt fins a Portbou s'haurà de fer d'acord amb TPFerro, perquè la concessió del túnel del Pertús "no compleix les expectatives".
La Generalitat xifra en 1.124 MEUR la inversió necessària per completar el corredor mediterrani al territori gironí

La Generalitat xifra en 1.124 MEUR la inversió necessària per completar el corredor mediterrani al territori gironí

Figueres (ACN).- La Generalitat xifra en 1.124 milions d'euros (MEUR) la inversió necessària per completar el corredor mediterrani a les comarques gironines. Aquest global inclou obres que el Govern vol fer o reclama a l'Estat que executi tant a curt com a llarg termini, fins arribar a l'horitzó 2030. Entre d'altres, completar l'estesa del tercer rail, aixecar l'estació del TAV a l'aeroport o desenvolupar el centre intermodal del Far-Vilamalla, que la Generalitat considera "prioritari". El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, admet però que la conversió amb ample mixt fins a Portbou s'haurà de fer d'acord amb TPFerro, perquè la concessió del túnel del Pertús "no compleix les expectatives".