La Fundació Arrels penja a YouTube "el viral més avorrit del món" per ajudar els "sense sostre"

El treball té per objectiu fer prendre consciència del problema dels "sense sostre"
La Fundació Arrels penja a YouTube "el viral més avorrit del món" per ajudar els "sense sostre"
Barcelona

La Fundació Arrels penja a YouTube "el viral més avorrit del món" per ajudar els "sense sostre"

El treball té per objectiu fer prendre consciència del problema dels "sense sostre"
Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

La Fundació Arrels ha difós a través de la plataforma de vídeos YouTube una curiosa iniciativa. Es titula "El video viral més avorrit del món" i té per objectiu fer prendre consciència del problema dels sense sostre.

 

 

L'home protagonista avisa que no s'hi veuen ni gatets ni nadons rient com en centenars de vídeos que es converteixen en virals de la nit al dia. Explica que ell, fins fa poc, vivia al carrer i assegura que, si l'usuari continua mirant el vídeo, contribuirà a una bona causa. I és que, com més visites té un vídeo a YouTube, més diners paguen els anunciants del portal a l'autor, en aquest cas, la fundació que ajuda les persones sense llar.

Amb l'objectiu d'aconseguir el màxim de visites, la Fundació Arrels ha etiquetat el vídeo amb les paraules "casa", "èxit", "luxe", "amics", "cotxe", "família", "amor" i "alegria". Curiosament, "tot allò que perds quan has de viure al carrer", com recorda el protagonista del vídeo.

 

VÍDEOS RELACIONATS