La firma italiana Versace tanca les botigues de Barcelona i Madrid

Els incondicionals de la firma Versace de Barcelona i Madrid ho tindran a partir d'ara més difícil a l'hora d'adquirir els productes de la marca italiana, perquè l'empresa ha anunciat que tanca els establiments que actualment té a les dues ciutats, ja que busca redimensionar-se en centres més petits i deixarà oberts els punts de venda de què disposa en grans magatzems de la geografia espanyola.
La firma italiana Versace tanca les botigues de Barcelona i Madrid
Barcelona

La firma italiana Versace tanca les botigues de Barcelona i Madrid

Els incondicionals de la firma Versace de Barcelona i Madrid ho tindran a partir d'ara més difícil a l'hora d'adquirir els productes de la marca italiana, perquè l'empresa ha anunciat que tanca els establiments que actualment té a les dues ciutats, ja que busca redimensionar-se en centres més petits i deixarà oberts els punts de venda de què disposa en grans magatzems de la geografia espanyola.
La firma italiana de moda Versace ha tancat la botiga que tenia a Barcelona i a final de mes té previst fer el mateix amb l'establiment de Madrid. La decisió forma part d'un pla de reestructuració de l'empresa a escala internacional.

La firma, creada el 1978 per Gianni Versace, tan sols deixarà obert l'establiment que té a Marbella (Màlaga) i la seva activitat se centrarà en els punts de venda propis que té a l'interior d'uns grans magatzems en deu ciutats espanyoles, segons han anunciat fonts de l'empresa.

La marca aposta per la moda masculina

Amb aquests canvis, la firma italiana, paradigma del luxe i el disseny en moda, busca redimensionar l'empresa en centres de venda més petits i, després d'aquests canvis, a Espanya apostarà bàsicament per les línia de moda masculina.

El local de Barcelona, que ja fa alguns dies que està tancat, està situat a l'avinguda Diagonal i estava llogat. Pel que fa al de Madrid, propietat de la firma, es troba al carrer Ortega y Gasset, en una de les zones més cares de la capital espanyola.

La firma italiana va adquirir aquest local de Madrid a principis dels anys 90 i en va pagar uns 800 milions de pessetes (4,5 milions d'euros) per poder desembarcar a la zona més cara de la ciutat i la preferida de les grans marques de luxe, com Hermes, Vuiton, Dior, Chanel, Armani o Gucci.