La descarten d'una feina per ser dona: "necessiten un home per aguantar el ritme"

Carglass i Coca-Cola s'han desvinculat totalment de la resposta masclista
La descarten d'una feina per ser dona: "necessiten un home per aguantar el ritme"
Barcelona

La descarten d'una feina per ser dona: "necessiten un home per aguantar el ritme"

Carglass i Coca-Cola s'han desvinculat totalment de la resposta masclista
Redacció Actualitzat

L'agència Impulsa Comunicación Activa, amb seu a Barcelona, va tractar de manera discriminatòria una jove en rebutjar-la com a possible aspirant a un lloc de treball perquè no era home.

Carla Forcada, la noia que buscava la feina, va trobar vergonyosa la resposta que va rebre per part de l'agència i no es va tallar a l'hora de fer pública a les xarxes la seva indignació. Les paraules de l'agència havien estat molt contundents: "...i creu-me, necessiten un home per aguantar el ritme, les visites, ha de saber de producció, etc.".

Necessitaven contractar un executiu de comptes i potser pensaven que ella no podia fer-ho senzillament perquè era una dona?

 


 

La feina era per a les empreses Carglass i Coca-Cola que, per cert, s'han desvinculat totalment de la manera de fer de l'agència i han expressat el seu malestar per aquesta injustícia. Fins i tot Coca-Cola ha volgut deixar clar que no treballa amb aquesta agència de comunicació.

 



Després de l'enrenou que va ocasionar el desafortunat escrit de l'agència Impulsa Comunicación, el mateix director va escriure una sèrie de tuits explicant que tot havia sigut un "malentès" i que no pretenia ser ni "discriminatori ni sexista":

 

 



TEMES:
Feminisme Masclisme Viral