La crisi racionalitza els consumidors i un 60% optarà per fer regals útils aquest Nadal

Madrid (ACN).- Aquest Nadal es manté el pessimisme pel que fa a la situació econòmica i laboral. Això provoca que es modifiquin els patrons de compra i es tendeixi a fer adquisicions racionals. Segons un informe de Deloitte, un 60% dels consumidors optarà per fer regals útils i econòmics. El comprador vol 'més per menys', ha assegurat la directora de l'estudi, Victoria Larroy. S'incrementa set punts respecte a l'any anterior, del 10 al 17%, els que asseguren que adquirien els obsequis per Internet i les xarxes socials es faran servir per descobrir ofertes. En total s'espera que cada llar espanyola gasti de mitjana aquest Nadal 655 euros: un 58% per a regals, un 27,5 per a menjar i un 14,5% per a oci.
La crisi racionalitza els consumidors i un 60% optarà per fer regals útils aquest Nadal

La crisi racionalitza els consumidors i un 60% optarà per fer regals útils aquest Nadal

Madrid (ACN).- Aquest Nadal es manté el pessimisme pel que fa a la situació econòmica i laboral. Això provoca que es modifiquin els patrons de compra i es tendeixi a fer adquisicions racionals. Segons un informe de Deloitte, un 60% dels consumidors optarà per fer regals útils i econòmics. El comprador vol 'més per menys', ha assegurat la directora de l'estudi, Victoria Larroy. S'incrementa set punts respecte a l'any anterior, del 10 al 17%, els que asseguren que adquirien els obsequis per Internet i les xarxes socials es faran servir per descobrir ofertes. En total s'espera que cada llar espanyola gasti de mitjana aquest Nadal 655 euros: un 58% per a regals, un 27,5 per a menjar i un 14,5% per a oci.