La crisi porta a suspendre la línia d'autobús interurbà que uneix Platja d'Aro, Santa Cristina i Sant Feliu de Guíxols

Castell-Platja d'Aro (ACN).- La crisi econòmica ha portat a suspendre la línia d'autobús interurbà que uneix Platja d'Aro, Santa Cristina i Sant Feliu de Guíxols. El servei, que va començar l'agost del 2001, tenia un cost anual de més de 560.000 euros i gairebé el 80% d'aquest anava a càrrec dels tres ajuntaments i de la Generalitat. Aquesta línia de transport públic, que ofereix vint recorreguts diaris, deixarà d'operar amb l'entrada del 2012. L'alcalde de Platja d'Aro, Joan Giraut, explica que el motiu que ha portat a suspendre-la no és cap altre que "la situació d'estalvi en què ens trobem tots els consistoris" lligat al fet que es tractava "d'un servei deficitari". Anualment aquesta línia d'autobusos tenia 184.000 passatgers.
La crisi porta a suspendre la línia d'autobús interurbà que uneix Platja d'Aro, Santa Cristina i Sant Feliu de Guíxols

La crisi porta a suspendre la línia d'autobús interurbà que uneix Platja d'Aro, Santa Cristina i Sant Feliu de Guíxols

Castell-Platja d'Aro (ACN).- La crisi econòmica ha portat a suspendre la línia d'autobús interurbà que uneix Platja d'Aro, Santa Cristina i Sant Feliu de Guíxols. El servei, que va començar l'agost del 2001, tenia un cost anual de més de 560.000 euros i gairebé el 80% d'aquest anava a càrrec dels tres ajuntaments i de la Generalitat. Aquesta línia de transport públic, que ofereix vint recorreguts diaris, deixarà d'operar amb l'entrada del 2012. L'alcalde de Platja d'Aro, Joan Giraut, explica que el motiu que ha portat a suspendre-la no és cap altre que "la situació d'estalvi en què ens trobem tots els consistoris" lligat al fet que es tractava "d'un servei deficitari". Anualment aquesta línia d'autobusos tenia 184.000 passatgers.