La Costa Daurada i l'Ebre busquen nous visitants a la 22a edició del Saló Internacional del Turisme a Catalunya

Barcelona (ACN).- El Patronat de Turisme de la Diputació promociona les dues marques turístiques entre el públic que visita el Saló Internacional del Turisme a Catalunya (SITC), a Barcelona. Els dos segells turístics disposen d'un espai propi fins el proper diumenge dins l'estand de l'Agència Catalana de Turisme. Una de les activitats complementàries al SITC és el MeetUp Travel Bloggers Meeting i que tindrà lloc demà dissabte al matí. En la trobada, el Patronat de Turisme lliurarà informació als assistents, ja que són el destí del proper Travel Bloggers Meeting, entre el 17 i el 19 de maig. De la seva banda, Salou busca reforçar el "turisme d'escapada", proximitat i recuperar la presència del mercat britànic.
La Costa Daurada i l'Ebre busquen nous visitants a la 22a edició del Saló Internacional del Turisme a Catalunya

La Costa Daurada i l'Ebre busquen nous visitants a la 22a edició del Saló Internacional del Turisme a Catalunya

Barcelona (ACN).- El Patronat de Turisme de la Diputació promociona les dues marques turístiques entre el públic que visita el Saló Internacional del Turisme a Catalunya (SITC), a Barcelona. Els dos segells turístics disposen d'un espai propi fins el proper diumenge dins l'estand de l'Agència Catalana de Turisme. Una de les activitats complementàries al SITC és el MeetUp Travel Bloggers Meeting i que tindrà lloc demà dissabte al matí. En la trobada, el Patronat de Turisme lliurarà informació als assistents, ja que són el destí del proper Travel Bloggers Meeting, entre el 17 i el 19 de maig. De la seva banda, Salou busca reforçar el "turisme d'escapada", proximitat i recuperar la presència del mercat britànic.