La Col·lecció Govern Obert s'estrena amb un títol de Manuel Villoria sobre la "publicitat activa" dels poders públics

Barcelona (ACN).- La secretaria de Comunicació del Govern ha presentat aquest dilluns el primer títol de la Col·lecció Govern Obert, 'La publicitat activa en la Llei de transparència, accés a la informació i bon govern: possibilitats i insuficiències', de Manuel Villoria. El secretari de comunicació, Josep Martí, ha explicat la col·lecció com un exemple del compromís del amb la transparència, "un dels quatre grans eixos de la seva acció aquesta legislatura". En aquest volum, el catedràtic Villoria planteja entre altres qüestions els beneficis de l'actitud proactiva dels governs en la difusió de dades públiques. El proper volum es publicarà el mes de setembre i abordarà la 'Obertura i reutilització de dades públiques'.
La Col·lecció Govern Obert s'estrena amb un títol de Manuel Villoria sobre la "publicitat activa" dels poders públics

La Col·lecció Govern Obert s'estrena amb un títol de Manuel Villoria sobre la "publicitat activa" dels poders públics

Barcelona (ACN).- La secretaria de Comunicació del Govern ha presentat aquest dilluns el primer títol de la Col·lecció Govern Obert, 'La publicitat activa en la Llei de transparència, accés a la informació i bon govern: possibilitats i insuficiències', de Manuel Villoria. El secretari de comunicació, Josep Martí, ha explicat la col·lecció com un exemple del compromís del amb la transparència, "un dels quatre grans eixos de la seva acció aquesta legislatura". En aquest volum, el catedràtic Villoria planteja entre altres qüestions els beneficis de l'actitud proactiva dels governs en la difusió de dades públiques. El proper volum es publicarà el mes de setembre i abordarà la 'Obertura i reutilització de dades públiques'.