La central de mercaderies del Camp es convertirà en la segona planta més gran de Catalunya

La Central Integral de Mercaderies (CIM) del Camp rebrà una inversió de 27,6 milions d'euros i augmentarà la seva capacitat amb els 229.000 metres quadrats que projecta la nova infraestructura. Aquesta central serà la segona més gran de Catalunya, després de la Zona d'Activitats Logístiques (ZAL) de la Zona Franca de Barcelona. També s'invertiran 7,9 milions a la futura central de La Selva, 12,3 més a la de l'Empordà i 1,5 milions per completar els sistemes de vigilància i els serveis avançats de la planta de Lleida.
La central de mercaderies del Camp es convertirà en la segona planta més gran de Catalunya
Reus / Tarragona

La central de mercaderies del Camp es convertirà en la segona planta més gran de Catalunya

La Central Integral de Mercaderies (CIM) del Camp rebrà una inversió de 27,6 milions d'euros i augmentarà la seva capacitat amb els 229.000 metres quadrats que projecta la nova infraestructura. Aquesta central serà la segona més gran de Catalunya, després de la Zona d'Activitats Logístiques (ZAL) de la Zona Franca de Barcelona. També s'invertiran 7,9 milions a la futura central de La Selva, 12,3 més a la de l'Empordà i 1,5 milions per completar els sistemes de vigilància i els serveis avançats de la planta de Lleida.
Actualitzat
A principis del 2005 s'enllestirà la primera fase d'urbanització a la part oest, que tindrà unes 42 hectàrees. La segona fase tindrà 44 hectàees més i començarà un cop s'hagin acabat les infraestructures de la primera. Les obres, que es duran a terme en terrenys d'entre Reus i Tarragona, permetran construir un espai dedicat als serveis, com oficines, comerços, benzineres, un hotel, un parc de negocis i naus logístiques. Ignasi Ragàs, president del Centre Integral de Mercaderies i Activitats Logístiques (CIMALSA), ha anunciat que també s'invertiran 7,9 milions a la futura central de La Selva, 12,3 més a la de l'Empordà, i 1,5 milions per completar els sistemes de vigilància i els serveis avançats de la planta de Lleida. Amb aquestes inversions, es pretén promoure les noves formes de transport i enllaços i d'aquesta manera, incentivar la cooperació amb el sector privat.