La CCMA preveu acabar el 2013 amb 58 MEUR d'ingressos en publicitat, un terç del què tenia el 2006

Barcelona (ACN).- La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) preveu acabar l'any 2013 amb 58 milions d'euros d'ingressos en publicitat, mentre que l'any 2006 aquests van arribar als 153 milions d'euros. El president de la CCMA, Brauli Duart, ha reconegut que es va quedar "frapat" davant aquestes xifres dels ingressos en publicitat. En la Comissió de control de la CCMA al Parlament, Duart ha explicat que estan treballant en una proposta per aturar i revertir la situació de caiguda de la publicitat. Així mateix, ha assenyalat que hi ha grups que "no tenen el 60% de quota de pantalla i s'emporten més del 90% de la quota del mercat publicitari".
La CCMA preveu acabar el 2013 amb 58 MEUR d'ingressos en publicitat, un terç del què tenia el 2006

La CCMA preveu acabar el 2013 amb 58 MEUR d'ingressos en publicitat, un terç del què tenia el 2006

Barcelona (ACN).- La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) preveu acabar l'any 2013 amb 58 milions d'euros d'ingressos en publicitat, mentre que l'any 2006 aquests van arribar als 153 milions d'euros. El president de la CCMA, Brauli Duart, ha reconegut que es va quedar "frapat" davant aquestes xifres dels ingressos en publicitat. En la Comissió de control de la CCMA al Parlament, Duart ha explicat que estan treballant en una proposta per aturar i revertir la situació de caiguda de la publicitat. Així mateix, ha assenyalat que hi ha grups que "no tenen el 60% de quota de pantalla i s'emporten més del 90% de la quota del mercat publicitari".