La boda reial bat rècords d'audiència televisiva a Espanya, amb més de 25 milions d'espectadors

Un total de 25,1 milions de persones van seguir per televisió la boda dels prínceps d'Astúries. D'aquesta manera i segons dades de RTVE, la jornada va convertir-se en el dia de més audiència des que es té registre d'audímetres a Espanya. Els espectadors van dedicar una mitjana de 94 minuts per persona a veure l'enllaç, i això va comportar un augment del consum televisiu total del dia, que va arribar a gairebé les cinc hores per persona, 78 minuts més respecte dissabte de la setmana anterior.
La boda reial bat rècords d'audiència televisiva a Espanya, amb més de 25 milions d'espectadors
Amb una mitjana de 94 minuts per persona

La boda reial bat rècords d'audiència televisiva a Espanya, amb més de 25 milions d'espectadors

Un total de 25,1 milions de persones van seguir per televisió la boda dels prínceps d'Astúries. D'aquesta manera i segons dades de RTVE, la jornada va convertir-se en el dia de més audiència des que es té registre d'audímetres a Espanya. Els espectadors van dedicar una mitjana de 94 minuts per persona a veure l'enllaç, i això va comportar un augment del consum televisiu total del dia, que va arribar a gairebé les cinc hores per persona, 78 minuts més respecte dissabte de la setmana anterior.
Actualitzat
La boda entre Felip de Borbó i Letícia Ortiz ha estat la que més espectadors televisius ha acumulat a Espanya. El segon esdeveniment amb més espectadors va ser la boda de la infanta Cristina i Iñaki Urdangarin, que va arribar als 22,68 milions d'espectadors, seguida per la de la infanta Elena i Jaime de Marichalar, amb 21,34 milions. El moment de més audiència de la senyal que TVE va servir a les altres cadenes es va donar quan els contraents sortien de la catedral de La Almudena, a tres quarts d'una. Aquest moment va ser vist per televisió per 13,52 milions d'espectadors, gairebé un de cada tres espanyols. Segons RTVE d'aquests tretze milions i mig d'espectadors, 7,69 milions de persones veien TVE, 2,83 milions Telecinco i 1,54 milions Antena 3.

NOTÍCIES RELACIONADES